Dromen kunnen we, en deze lijkt nu echt werkelijkheid te worden. De collectie is feminine, spicy with an urban touch en heel wat vrouwen lijken zich hierin te herkennen. De populariteit van Four Roses is enorm gegroeid. Het partnership met de retailers heeft goed gewerkt tijdens coronatijden. De feedback die ik van hen krijg is steeds positief, zij appreciëren onze persoonlijke aanpak. Dat geeft heel veel inspiratie maar ook energie. Want dat is mijn ambitie. Een vrouw met een lach op haar gezicht zien buitenwandelen. De extra portie zelfvertrouwen krijg je er gratis bij.

Lien:
Elke zes maand starten we met een leeg blad. De inspiratie komt in golven. Soms ben ik heel erg geprikkeld door kleuren en bedenken we vooral kleurthema’s. Andere momenten zijn het silhouetten en looks die blijven hangen. Daar borduren en puzzelen we aan verder. Het juiste materiaal vinden tussen honderden anderen voor dat ene stuk, is steeds een geluksmomentje.

Het geheel moet complementair zijn en een meerwaarde zijn in de collectie. Want daarin onderscheiden we ons, de sterkte van de collectie. Ze is compleet en klopt tot in de puntjes. Zelfs over de seizoenen heen.

Miguel:
“I get things done”. Een bedrijf als het onze is onmogelijk om objectief, en dus enkel vanuit statistieken en cijfers te leiden. Mode is emotie en de sterkte van de collectie is allesbepalend voor de groei van onze onderneming.

Als koppel deze uitdaging aangaan is op zijn minst gezegd “gedurfd”. We hebben sinds de overname echt onze eigen domeinen afgebakend en gebruiken elkaar als klankbord. Lien is de creatieve helft van het bedrijf, ik zorg voor het financiële, productie en het algemene management.

We hebben dezelfde ambitie en gaan beiden tot het uiterste om onze plannen te realiseren. Corona gaf ons nog een extra challenge, maar ook die hebben we met verve getrotseerd. Wat ons betreft zijn we nog maar net begonnen ;-)