Sinds de overname in 2015 onderging four roses een ware metamorfose. Met een vastberaden visie bliezen Miguel Uytterhaegen en Lien De Vroe nieuw leven in het modemerk. De collectie veranderde van koers, werd een stuk hipper en legt nu reeds enkele seizoenen de focus op vrouwelijk, pittig met een stoer kantje. Het is de slagzin van de collectie geworden. Ieder ontwerp wordt als puzzelstukje van een totale look gecreëerd en moet aan de slagzin in zijn totaliteit beantwoorden.

Lien:
Een vrouw die zichzelf hier maar een beetje in herkent kan zich in Four Roses kleden, ongeacht de leeftijd. De stijl die we brengen draait eerder om de manier waarop je in het leven staat. Elke dag mag een portie fun bevatten en dat kan ook je outfit zijn.

Zomer ‘22 brengt naast hedendaagse mode ook een vleugje nostalgie, de catwalks kleurden helemaal retro en wij delen absoluut de factor fun met de seventies. De okergele bloemen in katoen gecombineerd met de bruine of ecru tinten zorgt voor een leuke afwisseling in de verschillende thema’s.

Miguel:
“I get things done”. Een bedrijf als het onze is onmogelijk om objectief, en dus enkel vanuit statistieken en cijfers te leiden. Mode is emotie en de sterkte van de collectie is allesbepalend voor de groei van onze onderneming.

Als koppel deze uitdaging aangaan is op zijn minst gezegd “gedurfd”. We hebben sinds de overname echt onze eigen domeinen afgebakend en gebruiken elkaar als klankbord. Lien is de creatieve helft van het bedrijf, ik zorg voor het financiële, productie en het algemene management.

We hebben dezelfde ambitie en gaan beiden tot het uiterste om onze plannen te realiseren. Corona gaf ons nog een extra challenge, maar ook die hebben we met verve getrotseerd. Wat ons betreft zijn we nog maar net begonnen ;-)

Meet the team

Een collectie is voortdurend in beweging, van ontwerp tot verkoop in de winkels gaat er bijna een jaar voorbij. De volledige collectie wordt op verschillende momenten in het productieproces onderworpen aan een grondig kwaliteitscontrole van zowel pasvorm als stofgebruik. 
Naast het technische aspect is er natuurlijk ook alles wat met branding en verkoop te maken heeft. Kortom al die verschillende dingen kan je enkel realiseren met een geweldig team, elk een krak in zijn/haar vak. Als het kan zetten we hen graag in de bloemetjes.