Sinds de overname in 2015 onderging Four Roses een ware metamorfose. Met een vastberaden visie bliezen Miguel Uytterhaegen en Lien De Vroe nieuw leven in het modemerk. De collectie veranderde van koers, werd een stuk hipper en legt nu reeds enkele seizoenen de focus op vrouwelijk, pittig met een stoer kantje. Het is de slagzin van de collectie geworden. Ieder ontwerp wordt als puzzelstukje van een totale look gecreëerd en moet aan de slagzin in zijn totaliteit beantwoorden.

Lien: Een vrouw die zichzelf hier maar een beetje in herkent kan zich in Four Roses kleden, ongeacht de leeftijd. De stijl die we brengen draait eerder om de manier waarop je in het leven staat. Elke dag mag een portie fun bevatten en dat kan ook je outfit zijn. 

Winter ’22 bevat voor mij heel veel liefde, truien om te knuffelen, schoenen om samen lange wandelingen in te maken en kleedjes die je laten stralen wanneer je het leven viert. Vergeet die momenten niet met ons te delen want die maken van jou een #fourrosesfan. En net als vorig seizoen zullen we deze in de watten leggen. Hou onze socials alvast in de gaten!

Miguel: “I get things done”. Een bedrijf als het onze is onmogelijk om objectief, en dus enkel vanuit statistieken en cijfers te leiden. Mode is emotie en de sterkte van de collectie is allesbepalend voor de groei van onze onderneming. Als koppel deze uitdaging aangaan is op zijn minst gezegd “gedurfd”. We hebben sinds de overname echt onze eigen domeinen afgebakend en gebruiken elkaar als klankbord. Lien is de creatieve helft van het bedrijf, ik zorg voor het financiële, productie en het algemene management. We hebben dezelfde ambitie en gaan beiden tot het uiterste om onze plannen te realiseren. Corona gaf ons nog een extra challenge, maar ook die hebben we met verve getrotseerd. Wat ons betreft zijn we nog maar net begonnen ;-)

Four Roses is more than a brand

We zijn trots op het team waar Four Roses vandaag uit bestaat. Elk een krak in zijn vak. Onze gemeenschappelijke deler is de liefde voor de mode en ons engagement voor de groei van het merk: “Four Roses”, onze droom.
Elk seizoen evolueert de collectie, op haar eigen ritme, naar haar eigen identiteit. Het DNA wordt ook voor jou als eindklant steeds duidelijker, dat inspireert en geeft veel voldoening.