1. Algemene Info
  • Hoe kan ik FourRoses bereiken?

Voor vragen over een online geplaatste bestelling, kan je ons contacteren op +32 (0) 9 210 24 10 van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur, of je kan ons een mailtje sturen op shop@fourroses.be

  • Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbief?

Op deze pagina vind je onderaan een vakje waarin je je e-mailadres kan invullen, net naast ‘Inschrijven op onze nieuwsbrief’.

  1. Betalingen
  • Welke betaalmethode kan ik gebruiken om te bestellen?

Op dit moment kan je bij ons betalen met Paypal, Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa en American Express.

  • Is het veilig om mijn kredietkaart te gebruiken op jullie website?

Om ervoor te zorgen dat jouw betalingen veilig zijn, werken we met Mollie. Het door hen gebruikte beveiligingssysteem is wereldwijd één van de meest betrouwbare en veilige systemen. FourRoses heeft geen toegang tot de vertrouwelijke betalingsgegevens van onze klanten en slaat deze gegevens ook niet op.

  1. Verzendingen
  • Wanneer zal mijn bestelling verzonden worden?

Bestellingen die op voorraad zijn, verzenden wij meestal binnen 24 uur na de betaling en dat van maandag tot en met vrijdag. Het kan hooguit 4 werkdagen duren voor wij jouw bestelling verzenden.

  • Hoeveel betaal ik voor de verzending?

In de EU:
Gratis verzending voor alle bestellingen van meer dan €200.
voor bestellingen onder €200 in:
- BE/ LUX 6 euro standaard
- NL / FR/ DE  12 euro standaard
- Rest van Europa 20 euro standaard

  • Naar welke landen wordt er verzonden?

We verzenden bestellingen naar deze landen binnen de Europese Unie: België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland.

Wenst u toch iets te ontvangen in een ander land, stuur ons dan een mailtje op shop@fourroses.be.

  • Hoe kan ik mijn zending volgen?

Zodra jouw bestelling is verwerkt en verzonden, sturen we je een trackingnummer.

  1. Retour

Retour worden aanvaar tot 14 dagen na ontvangst.

  • Hoe moet ik een artikel retour sturen?

Stuur jouw retourzending naar het volgende adres:

FourRoses – Velmar BV
Tav WEBSHOP
Jan Samijnstraat 12
9050 Gentbrugge

Zorg ervoor dat alle items nog steeds de originele tags en labels hebben en dat ze ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn. Vergeet niet om het retourformulier in te vullen.

Stop het artikel terug in de originele verpakking (schoenendoos, plastic zak, enz.) en verpak het vervolgens in een stevige doos. Zorg ervoor dat de doos goed dicht is en kleef het etiket op de buitenkant van het pakket.

We raden aan om een verzekerde en traceerbare wijze van transport te kiezen en dat u uw ontvangstbewijs voor de zending bewaart. Houd er rekening mee dat retourzendingen buiten onze controle vallen totdat ze bij ons magazijn zijn aangekomen. Artikelen worden op eigen risico en kosten geretourneerd. FourRoses kan dus niet aansprakelijk gesteld worden voor terugbetaling van verloren, gestolen of beschadigde artikelen.

  • Moet ik dubbele verzendkosten betalen als ik iets terugstuur?

Wanneer je een artikel terug stuurt, dan storten we het totaalbedrag terug, inclusief de initieel betaalde verzendkosten.

  • Kan ik mijn stuks retour brengen in de winkel? En ruilen?

Wij accepteren ook retouren in onze winkels (Aalst-Antwerpen-Gent) en dat onder dezelfde voorwaarden als de online retournering. Dit betekent dat je ook in onze winkels kunt retourneren of kan ruilen voor een andere maat.

  • Hoe lang duurt het voor een terugbetaling?

Wij verwerken uw retourzending zodra wij deze ontvangen hebben, houd rekening met 5-15 dagen om uw bankrekening bij te werken. 

  1. Cadeaubonnen

We hebben twee soorten cadeaukaarten:

De cadeaukaart voor de fysieke winkel. Deze kunnen worden gekocht in onze winkels, voor een waarde die je zelf kiest. Houd er rekening mee dat deze alleen in de winkel kan worden gebruikt maar niet online op onze webshop.

De webshop cadeaukaart is online te koop en kan alleen gebruikt worden voor online bestellingen.

Cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.