Ik ben fan van jullie collectie!
Wat helemaal geweldig zou vinden is als jullie stofsamenstellingen van de kleding minder synthetische vezels zou bevatten.
Snel bezorgd, netjes verpakt, mooie kleren…. Ik had nadien nog een vraag ivm met een factuur en werd super snel geholpen! Fijne ervaring
Heel mooi kleedje, past perfect terwijl ik niet zo slank ben. Ideaal voor warme weer
























