Ik heb maat 48 en als ik dit kleedje aan heb krijg ik complimentjes over hoe mooi deze jurk me staat.
De stof is heel aangenaam en het bordeaux vestje past er heel mooi bij.
Dat heb ik wel een maatje kleiner gekocht en zit zo ook prima.
Ik ben fan van jullie collectie!
Wat helemaal geweldig zou vinden is als jullie stofsamenstellingen van de kleding minder synthetische vezels zou bevatten.
Snel bezorgd, netjes verpakt, mooie kleren…. Ik had nadien nog een vraag ivm met een factuur en werd super snel geholpen! Fijne ervaring
























