Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

FOUR ROSES

Four Roses is een Belgisch familiebedrijf onder leiding van Miguel Uytterhaegen en Lien De Vroe.
Het Gentse modemerk is sinds hun overname in 2015 eigentijdser geworden, met een grotere nadruk op vrouwelijkheid en een stoere touch. Elk ontwerp vormt een essentieel onderdeel van de totale uitstraling, in lijn met het kenmerkende motto. De collectie evolueert seizoen na seizoen naar een unieke identiteit, die helder en inspirerend is voor elke klant, van jong tot oud. Four Roses staat voor modieuze vernieuwing en gepassioneerde stijl.

More than a brand

Four Roses is more than a brand.
We zijn trots op het team waar Four Roses vandaag uit bestaat. Elk een krak in zijn vak. Onze gemeenschappelijke deler is de liefde voor de mode en ons engagement voor de groei van het merk: “Four Roses”, onze droom.

Elk seizoen evolueert de collectie, op haar eigen ritme, naar haar eigen identiteit. Het DNA wordt ook voor jou als eindklant steeds duidelijker, dat inspireert en geeft veel voldoening.

Lien

Een vrouw die zichzelf hier maar een beetje in herkent kan zich in Four Roses kleden, ongeacht de leeftijd. De stijl die we brengen draait eerder om de manier waarop je in het leven staat. Elke dag mag een portie fun bevatten en dat kan ook je outfit zijn.

Inspiratie komt dit seizoen van voorbij de europese grenzen. Ik was helemaal in de ban van Tokyo fashion week, van de shows tot de street style was er zoveel te zien en te ontdekken.  De najaarscollectie draait om stuks die je zonder veel denkwerk kan dragen, toegankelijk en minder seizoensgebonden. 

De belangstelling voor uniek textiel wordt gevoed door de kwalitatieve materialen waarvoor de Japanse fashion hub bekend staat. We houden van details en inspireren graag door de full looks met aangepaste make-up in een prachtige setting.

Miguel

“I get things done”. Een bedrijf als het onze is onmogelijk om objectief, en dus enkel vanuit statistieken en cijfers te leiden. Mode is emotie en de sterkte van de collectie is allesbepalend voor de groei van onze onderneming. Als koppel deze uitdaging aangaan is op zijn minst gezegd “gedurfd”.

We hebben sinds de overname echt onze eigen domeinen afgebakend en gebruiken elkaar als klankbord. Lien is de creatieve helft van het bedrijf, ik zorg voor het financiële, productie en het algemene management. We hebben dezelfde ambitie en gaan beiden tot het uiterste om onze plannen te realiseren. Corona gaf ons nog een extra challenge, maar ook die hebben we met verve getrotseerd. Wat ons betreft zijn we nog maar net begonnen ;-)